کپسول آتش نشانی از کجا بخریم

کپسول آتش نشانی از کجا بخریم؟

سوالی که خیلی برای متقاضیان خرید کپسول آتش نشانی وجود داره اینه که مرکز فروش کپسول آتش نشانی کجاست؟

کپسول آتش نشانی هم مانند سایر اصناف دارای به اصطلاح بورس است.

اما این بورس فروشندگان لوازم ایمنی و آتش نشانی در چند نقطه تهران پخش شده است.

یک مکان که به عنوان بازار فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شناخته می شود در پیچ شمیران واقع در ابتدای خیابان شریعتی از سمت خیابان انقلاب قرار دارد.

بازار دیگر فروشندگان صنف ایمنی و آتش نشانی در اطراف میدان حسن آباد و کوچه جهانگردی قرار دارد که به عنوان نمونه می‌توان به پاساژ رشید2 اشاره نمود.

اما بازار دیگری وجود دارد واقع در محله گمرک و خیابان هلال احمر نرسیده به میدان رازی به نام مجتمع نگین رازی که یک پاساژ بسیار شیک بوده که دارای چند طبقه پارکینگ خودرو می‌باشد.

مجتمع نگین رازی دارای طبقات تجاری بوده که مغازه های فروشندگان لوازم آتش نشانی در این طبقات قرار گرفته و همچنین در طبقات اداری می باشد که شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی در آن قرار دارد.

دفتر اتحادیه صنف ایمنی و آتش نشانی نیز در مجتمع نگین رازی مستقر می‌باشد.

قرار است این مرکز به عنوان بورس فروش کلیه کالاهای ایمنی و آتش نشانی در ایران شناخته شود.

با وجود افراد قدرتمند صنف در این مرکز، به روز ترین تجهیزات را می‌توان در این مرکز پیدا نمود.

بنابراین چنانچه به دنبال تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و منجمله کپسول آتش نشانی هستید می ‌توانید در این مراکز به دنبال آن بگردید.

با توجه به اینکه کپسول آتش نشانی وسیله سنگین و به اصطلاح بد باری می باشد لذا توصیه می گردد که جهت خرید و حمل کپسول آتش نشانی، حتما وسیله نقلیه به همراه داشته باشید.

لازم به توضیح است که میدان حسن آباد و پیچ شیمران طرح ترافیک دائم بوده و هزینه خرید طرح را به همراه دارد و با مشکل جدی جای پارک نیز همراه هستید.

لذا پیشنهاد می گردد از مجتمع نگین رازی که دارای پارکینگ است خرید خود را انجام دهید.

البته که این موارد بیشتر به درد کسانی میخورد که ساکن تهران می باشند.

به طور کلی شرکت آسافایر شرایط را برای خرید کپسول آتش نشانی آسان نموده و می توان با خرید آنلاین کپسول آتش نشانی از طریق همین سایت و یا سفارش تلفنی به شماره 85 92 88 22 – 021 سفارش خورد را ثبت نمایید و محصول را درب منزل دریافت نمایید.

مشتریان شهرستان نیز می توانند سفارش خود را به طریق آنلاین و یا تلفنی ثبت نموده و محصول خود را از طریق پست، تیپاکس، باربری و … دریافت نمایند.

همچنین مشتریان تهران می توانند درخواست نصب کپسول آتش نشانی را نیز در کنار خرید کپسول آتش نشانی داشته باشند.

کارشناسان ما آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان جهت خرید کپسول آتش نشانی و رفع ابهام در این خصوص که چه نوع کپسول و چه تعدادی تهیه کنند را دارند تا بتوانید بهترین خرید را به انجام رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *